Re: [www-pl-discuss] Istniejące stare tłumaczenia bez plików po

From: Daniel Oźminkowski
Subject: Re: [www-pl-discuss] Istniejące stare tłumaczenia bez plików po
Date: Sat, 29 May 2010 14:41:23 +0200

Przepraszam, nie miałem czasu wszystkich artykułów przejrzeć pod
kontem starych polskich tłumaczeń (i dopisać do wiki). Jeśli było/jest
"stare" tłumaczenie, to ono jest sprzed czasów .po i .pot - istnieje
tylko tylko ten plik html.

To raczej moja wina, że nie sprawdziłem. Dopiero potem mi się przypomniało, że istnieją strony polskie, które nie mają po. To całkiem przyjemna robota, więc jeśli nie ma automatu to chętnie zrobię to ręcznie.

> BTW Czy jest do tego jakiś automat? Może ja niepotrzebnie się męczę ręcznie?

Jest automat, który tworzy pliki .pot na podstawie angielskich plików
html. Nie wiadomo mi o automacie, który by porównał polski plik html z
angielskim .pot i stworzył .po. Nie wiem czy coś takiego jest możliwe
(GoogleTranslate+diff?). Ja po prostu robię "kopiuj" "wklej" akapitów.

P.S. Jeśli chodzi o aktualizacje angielskich artykułów, to się to
czasami zdarza. Po umieszczeniu pliku .pl.po na serwerze gnu ze
"starym" tłumaczeniem, po kilku(nastu) godzinach samo wróci na
repozytorium www-pl zaktualizowane i "fuzzy" w miejscach ze zmianami.

Czyli po prostu mam poczekać aż mój plik pl.po będzie miał status Patched w CVS?

Pozdrawiam,
Daniel