Re: [www-pl-discuss] Zmiany zasad pracy?

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] Zmiany zasad pracy?
Date: Tue, 18 May 2010 19:58:21 +0200

W dniu 18 maja 2010 19:41 użytkownik Paweł Różański <address@hidden> napisał:
>  Czy zmieniły się zasady tłumaczeń? Bo widzę, że na wiki opis do CSV jest
> nowy, stary zniknął, ale jeśli mamy commitować bezpośrednio do CVS, to co ze
> sprawdzaniem?

To ja bawiłem się wiki - jest nieco zmian, ale jeszcze nie utworzyłem
strony z nowymi zasadami pracy.

W skrócie, są dwa repozytoria CVS: "nasze" i "główne". Do naszego,
każdy w grupie może czytać i pisać, a z głównego tylko czytać. Po
przetłumaczeniu danego tekstu, wrzuca do "naszego". Tam podlega
recenzji (recenzenci "checkout"-ują, edytują, i "commit"-ują).

>  Czy dałoby radę ustawić domyślne Reply-To na listę, przynajmniej dla
> address@hidden Teraz po "Reply" domyślnie odpowiada na priv do
> autora listu.

Może da radę tak ustawić, ale mailman domyślnie ustawia bardziej intuicyjnie:
- "reply" - odpowiedz tylko nadawcy

Pozdrawiam,

Janek