www-el-translators

[www-el-translators] Re: hi

From: George Zarkadas
Subject: [www-el-translators] Re: hi
Date: Tue, 4 May 2010 01:23:21 +0300

Καλοσώρισες!

Διάλεξε ένα θέμα από τη λίστα των άρθρων στο προηγούμενο post μου (υπάρχει αρχείο στο http://lists.gnu.org/archive/html/www-el-translators/), όποιο σου αρέσει και ξεκίνα. Δες (στον ίδιο σύνδεσμο τι έχουν ήδη αναλάβει οι άλλοι).

Επειδή τα PO αρχεία είναι τμηματοποιημένα σε εγγραφές, μπορείς να κάνεις και τμήματα από αυτά - ό,τι σε βολεύει από χρόνο αλλά και διάθεση. Δεν υπάρχει λόγος να γίνουν όλα, μάλιστα για κάποια τυποποιημένα μέρη όπως τα footer είναι πιο εύκολο να τα κάνω εγώ, γιατί έχω χτίσει ήδη μια μεταφραστική μνήμη με το gtranslator.

Σε κάθε περίπτωση θα δωθεί credit σε όλους τους μεταφραστές κάθε άρθρου.

Ο πιο εύκολος τρόπος για να στείλεις μια μετάφραση είναι να στείλεις ότι έχεις έτοιμο στη λίστα. Θα αναλάβω την ενημέρωση των αρχείων στο cvs του έργου. Μπορείς και να εγγραφείς στο έργο www-el και να κάνεις ένα τοπικό αντίγραφο του cvs με βάση τη διαδικασία που αναφέρεται στo savannah.gnu.org, αλλά αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση απαραίτητο, καθώς αποτελεί σε γενικές γραμμές μια πιο μακρόχρονη δέσμευση.

Φιλικά
Γιώργος

Στις 03 Μαΐου 2010 9:06 μ.μ., ο χρήστης Vangelis Mouhtsis <address@hidden> έγραψε:
Εμαι μέλος του Greeklug και ήθελα να σας πληροφορήσω οτι εαν χρειάζεστε βοήθεια σε μετάφραση ειμαι πρόθυμος να βοηθήσω.