[gnu-pl] Chcę pomóc

From: mrtomfil
Subject: [gnu-pl] Chcę pomóc
Date: Tue, 23 Mar 2004 14:55:29 +0100

Hello
Jestem magistrem inżynierem elektrykiem o specjalności "Informatyka w
elektroenergetyce". Od około 4 lat używam różnych wersji Linuksa w
dystrybucji Red Hat. Aktualnie zajmuję się instalowaniem i konfigurowaniem
sieci komputerowych w oparciu o Linuksa. Umiem skonfigurować maszynę do pracy
,ustawić w miarę bezpieczną scianę ogniową oraz skonfigurować kolejkowanie
pakietów. Mam też pewne pojęcie o pisaniu programów w systemie Linux
(napisałem m.in program do obsługi UPS firmy Ever). Znajmość j. angielskiego
srednia - wolę tłumaczyć z angielskiego na polski niż na odwrót. Piszę gdyż
chciałbym swą bezinteresowną pracą na rzecz GNU odpłacić za możliwość
używania  oprogramowania na Licencji GNU.
PS. Piszę do was gdyż potrafię jeszcze przetłumaczyć z angielskiego na polski.
W drugą stronę jest jednak kiepsko. Wysłałem już list na adres podany na
stronie GNU.org lecz po Polsku. Chciałem was prosić o przetłumaczenie tego na
Angielski. Bardzo chcę pomuc w realizacji pomocy dla GNU.

Dzięki