[gnu-pl] Re: no-word-attachments

From: Wojciech Kotwica
Subject: [gnu-pl] Re: no-word-attachments
Date: Tue, 15 Jul 2003 12:26:04 +0200

Dziękuję bardzo za poprawki. Z niektórych nie skorzystałem,
bo mamy nieco inne upodobania ;) a niewiele poza tym zmieniały,
część musiałem z żalem pominąć, bo dodawały lub ujmowały sensy,
których w oryginale nie ma. Większość ulepszyła tekst.

Całość jest już umieszczona na witrynie Projektu GNU, bardzo
dziękuję. Czy masz coś przeciw umieszczeniu Twojego nazwiska
na liście osób, które pomogły?
  http://www.gnu.org/server/standards/README.Polish-translation.pl.html

--
HQ