Re: [gnu-pl] Aktualizacja, nowe

From: Wojciech Kotwica
Subject: Re: [gnu-pl] Aktualizacja, nowe
Date: Wed, 7 Aug 2002 16:54:03 +0200

"Sergiusz Pawlowicz" <address@hidden> wrote:

> --->[Quoting Wojciech Kotwica <address@hidden>:]
>
> > BTW, Sergiusz widziałeś już może
> >   http://www.gnu/org/server/translations/trans-coordinator.html ?
>
> nie, patrzę.

Skłoniło mnie do zastanowienia nad organizacją pracy. Punkt 4.
szczególnie, bo 3. od dłuższego czasu nie ma praktycznego znaczenia.
I nad położeniem na gnu.org jakiejś strony z listą tłumaczy,
podziękowaniami etc. Co o tym myślisz?

Aha, właśnie - byłbym zapomniał: Przemyslaw Kaminski, który
zajrzał na RWO, obiecał pomóc. Mimo wakacji dałem mu Twoje namiary
(do wczoraj nawet nie wiedziałem, że jesteś uchwytny... ;)), ale
pewnie nie pisał, bo nie wspomniałeś? W poprzedni wtorek wstępnie
uzgodniliśmy, że weźmie coś z: help.html, testimonials.html,
manifesto.html.

--
HQ