web-translators-pl

Re: [gnu-pl] slownik komputerowy

From: Adam Podstawczynski
Subject: Re: [gnu-pl] slownik komputerowy
Date: Mon, 15 Oct 2001 06:44:45 -0400

Dnia 15.10 2001 r., o godzinie 00:11
--s+ napisał(a) co następuje:

> czy uzywaja panowie jakichs slownikow komputerowych poza slownikiem
> angielsko-polskim i odwrotnie?

Z papierowych najrzetelniejszy jest chyba "Duzy slownik informatyczny" Jacka
Szaniawskiego, ale nie jest on wolny od wpadek. Z internetowych stanowczo
slownik Marcina Milkowskiego, http://venus.ci.uw.edu.pl/~milek/slow.htm.
Inne ciekawe slowniki znajdziesz tez na mojej stronie. Tam sa takze adresy
do paru angielsko-angielskich glosariuszy, ktore czesto okazuja sie
przydatne. Dla mnie ostatecznym slownikiem, jesli wszystkie inne zawioda
albo jesli podaja rozne wyjasnienia, jest Google.

--
Adam Podstawczyński
Linuksłownik: http://slownik.7thguard.net