Re: [gnu-pl] spam2

From: --s+
Subject: Re: [gnu-pl] spam2
Date: Sat, 8 Sep 2001 20:17:49 +0200

--->[Quoting --s+ <address@hidden>:]

> teraz to juz prawie na pewno udalo mi sie zablokowac liste tylko
> dla prenumeratorow.

no i wlasnie z tego powodu zostal zatrzymany na chwile list adama,
zatem pytanie czy jednak przeszkadza wam spam? bo jesli
tak, to bedziecie musieli zweryfikowac swe naglowki poczty,
aby zgadzaly sie z adresem subskrybcji.

a ja wyjezdzam na wakacje! do grecji na dwa tygodnie.
od soboty nie bedzie mnie na sieci ponad 17 dni.

na razie!
--
                        http://ibiblio.org/ser/
current projects: {linuxdoc|gnu}.org|{hyperreal|pld.org}.pl|maxweber.net