[Serbiangnome-lista] gtranslator

From: Slobo
Subject: [Serbiangnome-lista] gtranslator
Date: Fri, 26 Dec 2003 06:27:04 +0100

Veljko,

Uradio sam prevod uputstva za gtranslator. Ovde je od interesa
gtranslator.xml datoteka i mozda gtranslator-sr.omf.

http://gnom-uzivo.prevod.org/datoteke/gtranslator/

Dosta sam izmenio i sr.po datoteku koja bi trebalo da ti stigne preko
prevod.org mehanizma predaje/odobravanja prevoda. Hocu da naglasim gde
sam radio izmene:

(gettext) po datoteka --> datoteka sa prevodom

pot datoteka--> osnovna datoteka sa prevodom

snimi --> sacuvaj
dogovor je ovde:
http://mail.gnu.org/archive/html/serbiangnome-lista/2003-08/msg00014.html
http://mail.gnu.org/archive/html/serbiangnome-lista/2003-08/msg00018.html
http://mail.gnu.org/archive/html/serbiangnome-lista/2003-08/msg00115.html

gnome vfs --> gnomov virtualni sistem datoteka

kompajlirati --> pretvoriti (pretvoriti u binarni oblik)
kako ne bi ponovo upotrebljavali prevodjenje jer je pretvaranje opstiji
pojam pa sam ga pod tim uslovima primenio.

I bila je jedna nelogicnost pri upotrebi, cini mi se
Previous --prethodna
Next -- dalje
pa sam i to ispravio.

Isprobaj, vidi, javi.

---
uputstvo se najlakse ispobava (bez slika) sa:

yelp ghelp:/putanja/do/gtranslator.xml

Imam dva pitanja: Da li si razlikovao upotrebu prevodilacke memorije i
skladista znanja?

Da li hoces(mozes) da nastavis da odrzavas pored datoteke sa prevodom i
ovo uputstvo?

Svakako ako ima zamerki reci pa cemo ispraviti (recimo da je Danilo na
moju "savrsenu" verziju sr.po prevoda nasao jedno 20-ak, priznajem,
ispravki na bolje!)

Puno pozdrava,
Slobo