[Serbiangnome-lista] Rečnik u CVS-u

From: Goran Rakić
Subject: [Serbiangnome-lista] Rečnik u CVS-u
Date: Wed, 15 Oct 2003 22:39:05 +0200

Na Danilov predlog sam ubacio rečnik u CVS (modul recnik) projekta
serbiangnome na GNU-ovoj savani. Ono što bih ja voleo da se na taj način
dogodi jeste da se neko pridruži izradi rečnika koji ima brojne mane i
nedostatke. Od nekih novih mogućnosti voleo bih da u rečniku vidim:

 - obeležavanje "odabrane" reči, i to tako što bi se u bazi rečnika ubacila
nova kolona koja bi predstavljala odabranu reč od strane kde, gnome
prevodilaca ili MS-a gde bi se korisniku prikazivala ikonica pored takve reči
(poput u budućem web interfejsu). Za ovo treba modifikovati TreeView
kontrolu, ali ne bi trebalo da predstavlja veći problem. Takođe bi trebalo i
listu ovih "tagova" preuzimati sa servera tako da sve bude izmenjivo.

 - i18n i l10n (iako u po/PROCITAJ piše neki tekst, ipak sam se predomislio)

 - mogućnost određivanja adrese mysql servera (kao i podatke o pristupu).
Možda i integracija sa gnomedb bibliotekom da se obezbedi transparentnost pri
pristupu bazi (mada se time gubi portabilnost, trebam da proučim koliko
gnomedb radi na drugim platformama).

 - poboljšanje interfejsa (reakcija na ENTER taster, to ću sigurno uraditi čim
počnem da bunarim po kodu)

Osnovna ideja je da rečnik podrži i budući OSNY (ili kako će se već zvati)
rečnik, a možda i da se ponudi kao alatka i drugim prevodiocima koji su
zainteresovani za ovakav alat.

Pozdrav,
Goran Rakić

PS - ko je zainteresovan za rad na rečniku, neka se javi na listu.