serbiangnome-lista

Re: [Serbiangnome-lista] E vo mene iz komšiluka :)

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] E vo mene iz komšiluka :)
Date: Tue, 19 Aug 2003 15:36:15 +0200

уторак, 19. август 2003. 03:58:10 CEST — Toplica Tanasković написа:

        Mi od preko puta :) imamo jedan problem, a verovatno ga imate
i vi.
        Problem je u prevodu boja, jer englezi po meni imaju nakaradan
smisao za davanje imena bojama, a čini mi se da niko od nas ne želi da vidi u prevodu: rezedlo, šerpa plavo, graorasto...

Dosad nisam primetio ada postoji toliko velika kolekcija glupih imena boja u Gnomu, ali je i ovo svakako jedna od stavki koja nije vezana iskljucivo za neko okruzenje.

Koliko sam primetio, bar se deo toga moze pojednostaviti (npr. ceste su boje sa imenom "PaleBlablabla" sto bi se moglo automatski prevesti kao "Bledo-blablabla", slicno je i za "Medium...").

Naravno, najveci je problem sto ne verujem ni da su imena ovakvih boja zaista odredjena kod nas -- mozda treba pitati neke dizajnere u vezi imena boja.

A usput, "serpa plavo" je veoma dobro ime -- i svi znaju koja je to boja :-)

Ziveli,
Danilo