Re: [Serbiangnome-lista] Dopunjene desktop i developer-libs grane za 2.4

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Dopunjene desktop i developer-libs grane za 2.4
Date: Sun, 10 Aug 2003 22:26:20 +0200

недељa, 10. август 2003. 20:43:37 CEST — Slobo написа:
Evo jedan. Kako bi mogli napraviti bootabilni/Live CD sa Gnom 2.3.x
ili nekim 2.4RC izdanjem kako bi to mogao/li podeliti ljudima na isprobavanje gde bi nam pomogli u prijavi gresaka/lekturi. Idealna varijanta:
 * smartBootManager disketa,izabere se podizanje sistema sa ubacenog
CD-a (LiveCD) sa gnom 2.4rc ili 2.3.5+
 * Korisnik bez ili sa  prijavljivanjem ulazi u gnom radno okruzenje.

Mislim da je to sjajna ideja, ali pitanje je da li ima nekoga ko bi tome mogao da posveti vreme (a ne sumnjajte, potrebno je *vreme*)?

Naravno, neko ko se vec bavio takvim stvarima bi bio najpogodniji.

Takodje, za koji dan se ocekuje Garnome 0.26 koji ce pratiti Gnom 2.4 beta 1, pa bi i to mogli da iskoristimo.

Ja na zalost imam problema sa manjka mesta na disku, pa ne mogu posteno ni da kompajliram Gnom CVS odjednom, vec sve moram iz delova :-(

LANG je sr automatski, kompletan Gnom 2.4rc ili 2.3.x.

Naravno, to je i ideja celog CD-a, zar ne? :-)

Cuo sam za Gnoppix, stranica je nazalost trenutno nedostupna...
Morphix ... Ideje, saveti?

Možda samo dopuniti neki postojeci live-cd (ja znam jos za Slackware, ali on bas ne vazi za lak-za-upotrebu pored ostalih cuda) odgovarajucom instalacijom?

Takodje, ako neko ovo napravi, moci cemo i da razdelimo bar jedno 30-50 besplatnih CD-ova.

Opet, ako ne bude nista od ovoga, tu je uvek svezi Garnome, a on instalira Gnom u vas korisnicki direktorijum, pa mozete da ga probate i bez unistavanja vaseg sistema. Ipak, CD bi privukao mnogo vece mase. Mozda cak da se takav CD deli uz neki casopis?

Ziveli,
Danilo