serbiangnome-lista

Re: [Serbiangnome-lista] gVim i dalje nesara_uje

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] gVim i dalje nesara_uje
Date: Fri, 2 May 2003 23:39:52 +0200

Dana petak 02 maj 2003 06:50 pm, Urke MMI je napisao/la:
> Poz. ponovo :o
>
> I posle kompajliranja VIM-a 6.2b2 stanje je isto. po.vim ne funkcionie,
> t.j. kada u INSERT modu pritisnem F9, umesto da odem na slede� neprevedeni
> unos, na mestu kurzora/pokaziva� umetne se '<F9>'.
>
> Jel se neko sredao sa ovime i u �mu je uopte problem?
>
> U pitanju je Slackware 9.0, ostalo sve standardno pod ovim distroom osim
> vima koji sam skinuo extra taze (isto se pona�o i onaj koji je bio u
> paketu 6.1).
>
> Pomaite, o�jan sam :)
1) предлог
Само F9 не ради?

Хајде овако: Избриши ова два реда из скрипте:
nmap,fm :call FindNonTransMsg()<CR>z.
imap<F9> <ESC>:call FindNonTransMsg()<CR>z.$i
и целу функцију FindNonTransMsg().

Овај ред замењује све то (врло приближно и не најбоље):
imap<F9> <ESC>/msgstr ""<CR>8li
и врти се кроз целу скрипту за разлику од решења оригиналног аутора. Мени је
оригинално решење радило а ово ми није сметало и зато нисам мењао.

Ако ти ово ради јави па ћу допунити да ради у путпуности идентично, да се не
мучим за џабе ако ово није решење твог проблема... у реду?

Ако је проблем озбиљнији ево мала помоћ:

imap<F9> --- мапира F9 у INSERT моду.
<ESC> --- изађи из INSERT мода.
/msgstr "" <CR> ово је као да си тражио (унапред) msgstr "" и притиснуо ентер.
8l --- помери се за 8 места десно од првог знака пронађеног низа знакова
(тачно између наводника)
i  ---- INSERT мод

2) предлог
Мени оригинална скрипта није уопште радила (написана је 1997) и сигуран сам да
су промене у верзијама биле значајне. Нисам сигуран да је то случај и са
6.2beta и 6.1 (код мене gvim 6.1 ради како треба) али је то једно решење које
ће вероватно радити - предлажем да радиш под 6.1.

Ово је мени требало... Gentoo1.4:

http://gentoo.linux.no/distfiles/vim-6.1-411-gentoo-patches.tar.bz2
http://gentoo.linux.no/distfiles/vim-6.1-lang.tar.gz
http://gentoo.linux.no/distfiles/vim-6.1-patches-001-411.tar.bz2
http://gentoo.linux.no/distfiles/vim-6.1.tar.bz2

------

6.2beta има неких 40-ак закрпа више у односу на 6.1 верзију (411/450) ,
основа је у суштини иста, па би и скрипта требало да ради.

Иначе мени допуна речника ради... Проблем је код тебе а не у програму...

Надам се да сам мало помогао. Поздрав.
Слобо, address@hidden