[Serbiangnome-lista] У суботу и недељу не о дговарам на е-пошту ;-)

From: Danilo Segan
Subject: [Serbiangnome-lista] У суботу и недељу не о дговарам на е-пошту ;-)
Date: Sat, 26 Apr 2003 01:56:05 +0200

Обавештавам све преводиоце да у суботу и недељу нећу бити у Београду, и нећу моћи да одобрим ваше преводе. Ви их слободно завршавајте, рокови нису фиксни, па радите полако.

Можда сте у међувремену искусили неке проблеме са Превод.орг страницом, а то је због пребацивања исте на другу IP адресу. Уколико и даље имате проблема, можете приступити страници преко http://64.239.101.9/ (понегде се на страници очекује да се користи домен превод.орг, а онда то можете привремено додати у вашу /etc/hosts датотеку).

Такође, ја ћу преузети Наутилус, и мислим да ћу га завршити док се вратим. Такође ћу преузети и све моје претходне преводе како бих их средио и „прочистио“.

У међувремену, можете додавати предлоге у Речник (prevod.org/recnik), како бисмо касније могли да „утврђујемо“ изразе, и са њима усклађујемо све преводе.

Уз то, msgmerge из Геттекста 0.11.5 подржава „преводилачке меморије“ какве сам већ описао (практично исто као мој „заобилазни“ начин, само нема „застарелих“ превода — користи се опција „-C“).

Сретни празници и сретан рад ;-)
Данило