serbiangnome-lista

[Serbiangnome-lista] Rečnik

From: Goran Rakić
Subject: [Serbiangnome-lista] Rečnik
Date: Fri, 11 Apr 2003 19:59:57 +0200

Danas sam počeo da učim GTK programiranje pa sam odlučio da za probu napravim
malu aplikaciju koja će omogućiti offline pregled rečnika. Za sada sam
napravio UI u glade-u, napisao neke callback-ove i sada čitam GTK
dokumentaciju kako bih saznao kako da koristim treelist widget.

Aplikacija će sinhronizovati rečnik u vidu sqlite fajla (koji smatram
najboljim za to, a može se koristiti i php interfejs ka sqlite-u). Bolje je
od nekih xml kombinacija jer će biti puno reči, a korišćenje mysqla ili
sličnog ne dolazi u obzir jer rečnik treba da bude klijentska aplikacija.
Stoga se rečnik na web-u može držati u mysql-u ili sličnom,  a onda
generisati sqlite baza koju klijent može da sinhronizuje. Za sada se mora
skidati cela baza, ali gledaću i to da rastavim. (prvo ja da napravim funk.
program, posle ćemo lako).

Napominjem da nemam pojma GTK programiranje, tako da ne očekujte skori završni
rezultat.

Dosadašnji source ja na devbase.net/recnik pa ako ima nekog ko hoće da pomogne
(ima li uopšte ikog na listi, osim danila?), neka mi se javi na email...

Pozdrav,
Goran Rakić

PS - da, znam za seg fault, ne mogu da provalim dokumentaciju za rad sa
listom...