ser-main

RE: [SER-main] CVS

From: Kacper Kruszewski
Subject: RE: [SER-main] CVS
Date: Wed, 27 Nov 2002 09:09:13 +0100

ufff....
> ach, o tym zapomniałem -- trzeba będzie to przenieść
> config.conf tylko zmieniłem na .php, żeby się nie dało przez
> przeglądarkę (nie da się tak z local.inc?)

jak na moje to katalog phplib wogole mozna usunac.
wazne tylko by pamietac jak te pliki wygladaly (czyli miec jakis
backup, a local.inc i to crc*.ihtml siedza w glownym drzewie plikow
i sa niedostepne bezposrednio.

> jest dobry, i tak też zrobimy!
> choć _na razie_ być może zostawilibyśmy jak jest??
> tak jest najłatwiej.

no ja nie wiem czy to taki problem poprawic,
ale whateaver.

proponuje przynajmniej phplib skasowac i budziet OK.

GHOST

--

Kacper Kruszewski