ser-main

Re: [Ser-main] sprawy...

From: Artur Skura
Subject: Re: [Ser-main] sprawy...
Date: Mon, 25 Nov 2002 10:24:00 +0100

On Sun, Nov 24, 2002 at 10:56:33PM +0100, Kacper Kruszewski wrote:
> elo.

> nie.

To mamy problem, bo ja nie mam ;)

> strange.
> to juz tak dawno temu bylo i sie nie rozpropagowalo??
> nadal bedzie dzialalo
> ghost.kib.com.pl/~ser/itd.....
> co ty za DNSa masz...?

Astercity w domu, Ipartners wpracy.
Zaden problem, moge przeciez wpisac recznie, skoro jest wirtualkja.

> chyba si enie zrozumielismy.
> na to co zastalem na serwerze (ktorys z was CVS'a calego wrzucil)
> przeprowadzilem modyfikacje al;e zmienialem tez zawartosc plikow
> w katalogach CVS.
> Zrob szefie tak zeby bylo dobrze;)

hmm, postaram sie... generalnie CVS nie rozpoznaje zmian nazwy,
potraktowalby je jako nowe pliki; zmiana wpisow w katalogach
CVS klienta wiele nie zmieni... chyba je dodam od nowa.

> i tak ja mowilem, moze tylko czesc synchronizowac z CVS?
> Taka struktura katalogow ktora zaproponowalem jest zla?

Jest calkiem dobra :)

http://www.amnesty.org.pl