phpgroupware-users

Re: [Phpgroupware-users] configuracion de correo

From: Alex Borges
Subject: Re: [Phpgroupware-users] configuracion de correo
Date: Fri, 16 Jul 2004 11:28:19 -0500

Hey Jose:
This list is english speaking, but you can email me directly for help.

Still! This is not an egroupware list (look for that on sourceforge).
This is a phpgroupware list, I will gladly help in spanish for
phpgroupware!

------Sp
Hola jose, estos cuates nomas hablan ingles, pero me puedes enviar
correo a mi, o a address@hidden Sin embargo, esta lista NO es para
egroupware, es para phpgroupware. Usa phpgroupware y con gusto te
ayudamos en espaƱol.