nsl-development

[Nsl-development] Buna ziua

From: Luca Lucian
Subject: [Nsl-development] Buna ziua
Date: Mon, 13 Feb 2012 06:33:14 +0000

Ma numesc Luca Lucian, sunt web-designer.

Doresc sa va trimit o singura oferta comerciala, pe scurt, ce contine super-promotia actuala pentru realizare site si magazin online.
Pentru a face acest lucru am nevoie de acordul dvs., acord ce mi-l puteti oferi printr-un reply la mesajul meu.

Nu trimit mai multe detalii in acest email, nici macar adresa site-ului, deorece nu vreau ca acest mesaj sa fie interpretat ca fiind comercial, in conditiile in care acesta este o simpla cerere catre dvs.

Va multumesc si va doresc o zi placuta !

Cu stima,
Luca Lucian
Web-Designer
Sibiu - Romania