ngodb

Re: [ngodb] Kwestie prawne

From: Lukasz Jernas
Subject: Re: [ngodb] Kwestie prawne
Date: Thu, 24 Feb 2005 18:54:18 +0100

On Thu, 24 Feb 2005 12:50:57 +0100, Radoslaw Janeczko
<address@hidden> wrote:
> Witam!
>
> Postanowiłem założyć nowy wątek, ponieważ sprawa jest bardzo istotna. Proszę
> uprzejmie osoby obeznane z tematem lub mające możliwość się z nim zapoznać, o
> sprawdzenie, jakie warunki musi spełniać system od strony prawnej.
>
> Co mówią ustawy o ochronie danych osobowych - czy jest określone, jak należy
> to robić? Jak dokładnie wygląda sprawa monitorowania zmian w danych? Czy
> istnieją jeszcze inne kwestie, nad którymi musimy się zastanowić?

Generalnie wszystko co potrzeba można znaleźć pod
http://www.giodo.gov.pl/144/j/pl/ (+ jeszcze dział "Akty wykonawcze").
Niestety obecnie nie jestem w stanie pomóc więcej, gdyż a) prawnikiem
nie jestem b) niestety siedzę w rozporządzeniach i procedurach z innej
dziedziny i raczej tak szybko z nich się nie "wydostanę" :|

--
Lukasz Jernas