ngodb

Re: [ngodb] Co teraz robić?

From: Piotr Szmigielski
Subject: Re: [ngodb] Co teraz robić?
Date: Wed, 23 Feb 2005 11:05:54 +0100 (CET)

> To jest odrębna sprawa. Synchronizacja powinna być odrębnym
procesem, opartym
> o zawnętrzne narzędzia lub dodatkowe moduły aplikacji. W tym
momencie zostawmy
> ją na później.

System moze być odrębny, ale dane umozliwiające synchronizację myszą
(?) być zawarte w samej bazie danych, a to ma wpływ na strukturę...
Tak samego mechanizmu wymyślać od razu nie trzeba, ale dość ciężko
będzie dołączyć ją później

poza tym, jęsli całość miałby być napisana w tym dziwnym, wężowym
języku ;) to musiałbym dostać najprostszy przykładowy plik np.
łączący się z bazą danych (nie jestem pewien, czy mam ochotę
przechodzic cały tutorial do pythona)

Pozdrawiam

Piotr Szmigielski Poznań
'Press any key to continue or any other key to quit'
Reply To: address@hidden
ICQ# 236063520  GG# 1950736  Jabber# address@hidden