listhelper-moderate

bug-gmp post from address@hidden requires approval

From: bug-gmp-owner
Subject: bug-gmp post from address@hidden requires approval
Date: Wed, 27 Jun 2007 04:35:58 -0400

As list administrator, your authorization is requested for the
following mailing list posting:

    List:    address@hidden
    From:    address@hidden
    Subject: EF Bursa
    Reason:  Post by non-member to a members-only list

At your convenience, visit:

    http://lists.gnu.org/mailman/admindb/bug-gmp

to approve or deny the request.
--- Begin Message --- Subject: EF Bursa Date: Wed, 27 Jun 2007 11:33:51 +0300
Sayın; address@hidden

Career in ENGLISH
Yurtdışında Staj Yapmak Artık Hayal Değil:

EF Dil Okulu, Kariyerine Yön Vermek İsteyenlere,
"Career in English" Programını sunuyor.

Günümüz Türkiye ve dünyasında, pratik İngilizce iş hayatının en önemli gereksinimlerinden biri haline geldi. İngilizce'yi "Lingua Franca" yani farklı dil ve kültürlere sahip kişilerin ortak iletişim dili haline getirmeyi amaçlayan EF Dil Okulları, yıllardır başarıyla uyguladığı "Career in English" programını, bu vizyon dahilinde hizmete sunuyor.

Üstelik programa dahil olan tüm öğrencilere e-box hediye edilecektir

Career in ENGLISH programı tam olarak nasıl çalışıyor?

Programa katılmak isteyenler EF Dil Okullarına başvurur.

İngilizce ve arzu edilen konularda mülakatlar yapılır; pre-intermediate yani ortanın altı İngilizce seviyesindeki katılımcılar programa kabul edilir.

Katılımcılar, 1 ay boyunca Bursa EF okullarında, özel bir İngilizce kariyer programına dahil olur.

Bursa'nın ardından İngiltere'deki EF okullarında 15 günlük pratiğe yönelik bir İngilizce eğitimi alırlar.

45 gün sonunda İngilizce'lerini yurtdışındaki iş ortamlarında kullanmaya hazır hale gelen katılımcılara, talepleri ve hedeflerine uygun staj programları seçilir. Uygun olduğunu düşündükleri kurum ve pozisyonda bir ay staj yaparlar.

Programı 2.5 ayda tamamlayan katılımcılar tüm dünyada geçerli bir sertifikayla beraber Türkiye'ye dönüp, iş hayatlarına bambaşka bir vizyon ile daha etkin olarak devam ederler.

Yurtdışında yaşam ve staj yüksek maliyetli değil mi?
"Career in English" programıyla yurtdışında yaşam ve staj sanıldığı gibi yüksek maliyetli değil. 2.5 aylık programın ödemesi 12 aya yayılıyor ve katılımcıların bütçesini zorlamıyor. Yurtdışındaki dil eğitimi ve staj boyunca katılımcılar, deneyimli ve misafirperver ailelerin yanında veya uluslararası misafilere evsahipliği yapan yurtlarda kalarak hem iş ve okul dışındaki hayatlarında da İngilizce'yi kullanma şansı buluyorlar hem de daha uygun fiyatlı konaklama imkanından yararlanmış oluyorlar.

Yurtdışı stajı hangi alanlarda yapılabilir?
İthalat ve ihracat, elektronik, işletme, muhasebe, gıda ve catering, otelcilik, tasarım ve baskı, bilgisayar ve işletim yöneticiliği, radyoculuk, tur operatörlüğü, uluslararası taşımacılık, yardımlaşma kuruluşları, hukuk, gazetecilik, seyahat acentası gibi pekçok farklı alanda, değişik pozisyonlarda staj imkanı mevcut. Staj için açılmış tüm pozisyonlar ve her pozisyon için aylık stajyer talebi aşağıdaki tabloda belirtilmiştir.

Staj için açılmış pozisyonları görmek için tıklayınız...

e-box'ın içinde neler var !

12 aylık Online İngilizce eğitim paketi

3 Aylık 1mb, 4 GB limitli Superonline SuperADSL internet erişim paketi

Turkish Daily News Gazetesii aboneliği

Pearson Longman Aktiviteli konuşan kitap seti

Pearson Longman konuşan kitap seti

Pearson Longman İngilizce sözlük

Minikler için Pearson Longman eğitim seti

Kulaklık ve mikrofon

Robot Öğretmen

Career in ENGLISH programına katılmış bir EF öğrencisi: Aycan BİNGÖL

"1997'den beri bir ilaç firmasında satış temsilcisi olarak çalışıyorum ve işimi iyi yaptığıma inanıyorum. Lisans eğitimimi eczacılık üzerine, yüksek lisans eğitimimi ise işletme üzerine yaptım. Kariyerimde yükselmek en büyük hedefimdi ve başarabileceğimi de biliyordum; ancak İngilizcem'in sınırlılığı hep bir engel olarak önüme çıktı. 2001 yılında bu sorunu çözmeye karar verdim ve EF Dil Okulu'na "Career in English" programı için başvurdum. İlk görüşmemde anladım ki düşündüğümden daha kısa sürede, daha düşük bir maliyetle hedefimi gerçekleştirebilirdim. Mülakatta pre-intermediate yani orta altı seviyede çıkan İngilizce'mi Bursa ve Londra'daki EF Dil Okullarında intermediate yani orta seviyeye çıkartabildim. Benim hedeflerim ve staj listesindeki şirketlerin istedikleri özellikler göz önünde bulundurularak SR Pharma ilaç firmasının Pazarlama bölümüne stajyer olarak yerleştirildim ve yeni piyasaya çıkan akciğer kanseriyle ilgili bir ürünün pazar araştırma asistanı olarak staj yaptım.

Program sonunda Bursa'ya döndüğümde kendimdeki birçok olumlu değişikliğin keyfini çıkartmaya başladım ve hala bunun avantajlarından yararlanmaktayım. Her şeyden önce, Bursa ve Londra'daki EF okullarında aldığım 45 günlük eğitim sonunda, anadilin İngilizce olduğu bir ülkede günlük yaşam ve iş hayatına kolaylıkla uyum sağlayacak İngilizce düzeyine kavuşmak harikaydı. Bunun dışında, hedefimi belirlediğim zaman kafamda ayırdığım bütçenin 1/4'ü ile zorlanmadan hedefime ulaşmış oldum. Hayata ve işimebakış açım artık çok daha geniş; kendi bilgi birikimim ve iş kültürüme ek olarak yabancı zihniyeti ile de bakabiliyorum."

Bursa EF’ te Yaz Fırsatları devam ediyor!

EF Dilokulunun geniş program yelpazesinden bir tanesi olan Yoğun Yaz Programları başlıyor.

Kaliteli ve Uluslar arası deneyimleri olan Yabancı Eğtimenlerle Yaz döneminde İngilizce sorununuzu azaltabilir ve yeni döneme farklı olarak hazırlanabilirsiniz.1998’ten bu yana EF International’ın 42 yıllık deneyimini Türkiye’ye taşıyan EF Dil Okulu Kurumsal,Bireysel ve Yurtdışında devlerin tercihi olmaya devam ediyor.Yediden Yetmişe herkese farklı çözümler üretip sonuca ulaşmayı ilke edinen kurumumuz Bursa’da yaz dönemini değerlendirmek isteyenlerin kariyerine artı katacak imkanlar sunmakta.
Yoğun Yaz Okulu promosyanlarımızda %30’a kadar varan indirimlerle eğitiminizle birebir ilgileniyor ve kısa sürede İngilizcede fark yaratmanızı sağlıyoruz.

Ayrıntılı bilgi için irtibat : 0224 225 19 19

EF Bursa İletişim
EF Dil Okulu Bursa

Adres: Haşim İşcan Cd. Tuğsa İş Merkezi No.9 Kat:2 Fomara Osmangazi - BURSA
Telefon: 0224 225 19 19

Email:
address@hidden
Web: www.efdilokulu.com

EF İstanbul İletişim
Levent: 0212 282 90 64
Suadiye: 0216 302 72 50
Bakırköy: 0212 571 64 24
Beyoğlu: 0212 245 99 91

This message was created and sent via Nesox Email Marketer.

--- End Message ---
--- Begin Message --- Subject: confirm 94ef47b8efab856e2c1decc89d40d3c5ef225e96
If you reply to this message, keeping the Subject: header intact,
Mailman will discard the held message.  Do this if the message is
spam.  If you reply to this message and include an Approved: header
with the list password in it, the message will be approved for posting
to the list.  The Approved: header can also appear in the first line
of the body of the reply.

--- End Message ---