libreplanet-pl

Re: Założenie Stowarzyszenia

From: fleg
Subject: Re: Założenie Stowarzyszenia
Date: Wed, 11 May 2022 15:42:47 +0200

Siemka,

Po przeczytaniu maila zagłosowałem przeciw. Moje zdanie na ten temat:

- wydatki naszej grupy na chwilę obecną są pomijalnie niskie,
  największy potencjalny wydatek to zakup domeny
- Na chwilę członków możemy policzyć na palcach obu rąk, więc
  oddziały terenowe są kwestią baaaaardzo przyszłościową,
- Demokratyczne podejmowanie decyzji uważam za kwestię ortogonalną
  do zakładania stowarzyszenia - rozumiem, że to jest wymaganie w
  stowarzyszeniu, ale nic nas nie blokuje przed podejmowaniem
  decyzji w ten sposób już teraz,

Z drugiej strony z tego, co rozumiem, zarejestrowanie stowarzyszenia
dorzuca bardzo dużo dodatkowych rzeczy, których trzeba pilnować.

Moim zdaniem jest to dobry pomysł, ale jest na niego zbyt wcześnie.

Pozdrawiam,
irc:fleg@irc.libera.chat