javaweb-submit

[Javaweb-submit] rebuke wish

From: Nathan Michael
Subject: [Javaweb-submit] rebuke wish
Date: Fri, 13 Oct 2006 11:12:27 +0100

svc file extension was configured as a file type.
Als dat zo is, is het dan wel opportuun om de intrinsieke kwaliteit van een uitgave te beoordelen op de mate waarin de publicist zich conformeert aan die journalistieke waarden en gedragswijzen?
Running it still produces the same error however.
Als dat zo is, is het dan wel opportuun om de intrinsieke kwaliteit van een uitgave te beoordelen op de mate waarin de publicist zich conformeert aan die journalistieke waarden en gedragswijzen?
Daar hebben we even onze hersens op moeten laten kraken.
De slotconclusie is dat ik onvoldoende vertrouwen heb in mijn toegevoegde waarde voor EKc en daardoor onvoldoende motivatie in mijzelf vind om mijn rol te blijven vervullen. Alleen een 'ready' indicatie in de display pal onder de voorruit verraadt dat de auto klaar is om weg te rijden: rem los, en daar ga je dan.
Dat conflicteert sterker dan ik vooraf had ingeschat, en het went niet. Ongebruikt, want ik rijd 'm alleen zakelijk. That got me to the point where I could browse to the . Af en toe moet je de ruitenwissers gebruiken om een voetganger die je niet hoorde aankomen van je voorruit te vegen, maar voor het overige is een ritje in deze auto een rustgevende ervaring. De Continue Variabele Transmissie doseert de aandrijfkracht op bijzonder beschaafde wijze.
En nu zitten wij met de gebakken peren. DRM en kopieerbeveiliging afschaffen voor CD's is je publiek blijmaken met een dooie mus. I would like to take stock at this point and ask you for a little feedback.
Daar werd niemand blij van.
De musici hebben niets aan DRM; sterker nog, ik heb al meermaals een CD teruggebracht omdat ik 'm niet kon afspelen. You should read Brandon's blog as he really digs into Vista.
Of je die nu downloadt, koopt op CD, DVD, USB-stick of een Flash-memorycard doet niet ter zake.
In oorverdovende stilte. DRM en kopieerbeveiliging afschaffen voor CD's is je publiek blijmaken met een dooie mus. En DRM systemen maken het de consument helemaal niet mogelijk om te kiezen - ze maken het de consument juist onmogelijk de content af te spelen op het apparaat van hun keuze. Veel, heel veel overleggen met collega's in Amsterdam, Zwolle en Groningen. Dan komen er alleen maar meer mensen naar mijn optredens.
Leren omgaan met de complexe dynamiek van een bedrijf dat is ontstaan uit meer dan honderd organisaties. I thank you from the bottom of my heart.
Teamleden kwamen en vertrokken.