javaweb-discuss

[Javaweb-discuss] facetiously mature

From: Harriet Cannon
Subject: [Javaweb-discuss] facetiously mature
Date: Fri, 13 Oct 2006 13:07:58 +0200

Open Source betekent dat duizenden deskundigen de software kunnen controleren, in plaats van een handjevol ingewijden. Daar werd niemand blij van. Ik waardeer de ervaring die ik bij EKc heb opgedaan en ik bewaar prettige herinneringen aan de samenwerking met mijn collega's. En nu zitten wij met de gebakken peren. En hoe meer file, hoe zuiniger je rijdt. Op de centrale display toont de Prius dat alleen de electromotor actief is: blokjes energie stromen van de electromotor naar de draaiende wielen. DRM stelt clubs als de NVPI in staat meerdere keren te vangen voor dezelfde content.
De software is closed source, wat wil zeggen dat alleen Nedap precies weet wat het doet.
Dat conflicteert sterker dan ik vooraf had ingeschat, en het went niet.
Echt vlot wordt het nooit, maar dat is helemaal niet erg.
En ten slotte, DRM systemen spelen geen enkele rol bij het verdelen van de inkomsten onder alle rechthebbenden.
Handig, snel en betaalbaar.
De bewegingsenergie wordt omgezet in electriciteit, waarmee het huis 's nachts wordt verlicht. De machines moeten verzegeld en beveiligd worden opgeslagen. De bewegingsenergie wordt omgezet in electriciteit, waarmee het huis 's nachts wordt verlicht.
Die punten raken de bedrijfsvoering en zijn daarom alleen voor intern gebruik. En hoe meer file, hoe zuiniger je rijdt. Het is belangrijk dat dat verandert - vandaar die 'Day Against DRM'. The Virtual Directory I created for the service was not an Application.
Met een paar eenvoudige aanpassingen is dat te realiseren. Sinds de oprichting van de actiegroep volg ik de mailinglist, en ze hebben beslist een valide punt.
Leren omgaan met de complexe dynamiek van een bedrijf dat is ontstaan uit meer dan honderd organisaties.
De stemmachine doet precies wat opgedragen wordt. In dat half jaar is er ontzettend veel gebeurd. Die punten raken de bedrijfsvoering en zijn daarom alleen voor intern gebruik.
Volgens mij had iedereen die de film graag wilde zien er met plezier twee euro voor over gehad om de film op de premiereavond te bekijken.
Wil je op je studeerkamer naar de muziek luisteren in je PC? Wil je op je studeerkamer naar de muziek luisteren in je PC?
En de testers van TNO hebben alleen inzicht in wat die ene testmachine deed toen hij getest werd.
Die punten raken de bedrijfsvoering en zijn daarom alleen voor intern gebruik. Ik vraag me af of Arjan zich dat bewust is, en ik vraag me bovendien af of die labeling wel terecht is. Ten eerste moet de broncode van de software onmiddelijk worden vrijgegeven. Ik waardeer de ervaring die ik bij EKc heb opgedaan en ik bewaar prettige herinneringen aan de samenwerking met mijn collega's.