help-gnu-arch

[Help-gnu-arch] grinder

From: Arthur Fisher
Subject: [Help-gnu-arch] grinder
Date: Thu, 19 Oct 2006 09:18:35 -0300

Daarnaast blijft de opml output van OPMLworkstation beter binnen de OPML specificaties. Na zijn introductie komt er een aardig filmpje over NXP.
Wellicht dat ik ook nog wat kan gaan bijdragen aan hun initiatieven op dit gebied.
De juiste teksten zeggen.
Nou, misschien doen we dan niet liever, maar onze angsten en afweermechanismes zorgen er in ieder geval voor dat we dat toneelstuk opvoeren. Maar echt van binnen schrijf ik toch niet zo veel. Geeft toch altijd een goed beeld hoe de sfeer is in het bedrijf. De tekst blijft dan wel staan.
We hadden een heel leuk gesprek wat qua tijd wat uitliep. Maar nu beurs achter de rug is, zullen ze bij Commodore niet stil gaan zitten voor wat betreft bloggen e.
Geeft toch altijd een goed beeld hoe de sfeer is in het bedrijf.
En natuurlijk maken ze zo ook kennis met het fenomeen screencasts. The guys who brought you Dark Horizons are kicking it off with a re-release of Lore, with all of their work to date as one, low priced bundle!
En ik moet zeggen, die sfeer beviel me wel.
En kennelijk communiceert zoiets.
Het is mooi te merken dat je eens niet hoeft uit te leggen waarom je virale middelen zoals weblogs, podcasts e.
En omdat je het van buiten moet kennen, gebruik je je verstand.
Ook op zijn weblog Computers in de Klas besteed hij aandacht aan weblogs via mijn screencast.
Nou mijn ervaring is dat wanneer ik van binnen uit werkt, nee leef, er meer verrassends gebeurt dan wanneer ik de rol speel van mijn functie. We spelen dus vaak een rol. Trek dat eens door naar alle reclame uitingen. Tja, wat zou je ook als sr.
Na zijn introductie komt er een aardig filmpje over NXP.
De rest blijft natuurlijk gewoon hetzelfde.
Het bloggen en anderszins bezig zijn met nieuwe technologie helpt me. Ja dat is weer van binnen.
Daarom heeft opmlworkstation een speciale optie om powerpointpresentaties te converteren naar een outline in opml.
En dat heb ik dus gedaan. Iets wat echt is hoeft niet dergelijke positieve reacties op te roepen zoals ik ze vele malen kreeg.
En ik moet zeggen, ik heb weer heel wat bijgeleerd. Handige manier dus om je presentatie ter beschikking te stellen. Met de OPML editor in opmlworkstation is prima te werken.
in zou kunnen zetten om deel te nemen in de Commodore community. Ofwel het zijn tooltjes, techniekjes, mooie trends, fijne acties en wat al iets meer zij.
En met een dergelijke visie belooft dat veel goeds. Even wennen in het begin, maar daarna snap je al snel wat outlines zijn. Daarom heeft opmlworkstation een speciale optie om powerpointpresentaties te converteren naar een outline in opml. Ook op zijn weblog Computers in de Klas besteed hij aandacht aan weblogs via mijn screencast.
Wellicht verwijst die nog naar deze oude blog. Gestructureerde boomstructuren dus.