[Gnuheter-dev] Statusrapport.

From: Aron Boström
Subject: [Gnuheter-dev] Statusrapport.
Date: Tue, 5 Nov 2002 23:15:50 +0100

Jag har nu ett fungerande system utan pollcomments.php, och har slätat ut de
flesta buggar. (alla känns det som, men det lär det knappast vara)

Så morgondagens kväll kommer att gå åt till att kolla upp alla konstiga
ställen det kan finnas kod på, som i sök, kalender, admin, top, m fl...
Efter det är det bara ett migreringsskript pollcomments->comments och
uppdaterade db_create.sql och db_data.sql.
Så jag har förhoppningar om att bli klar tidigare än beräknat.

Resten av veckan (efter onsdag eller torsdag) kan ju ägnas åt wordlinks och
buggtestning. Jag har några till småsaker på gång också som jag kom på när
jag kodade i samma gröt... :-)

Happy Hacking!
--
.Aron