Re: [Gnuheter-dev] Nytt uts eende på pollen?

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Nytt uts eende på pollen?
Date: Sun, 3 Nov 2002 11:04:08 +0100

On Fri, 01 Nov 2002, Aron Boström wrote:

> I åtminstone Konqueror så bryts sidans proportioner av Pollen som på grund av
> bildknapparna blir för bred.
> Därför satt jag och lekte hur man skulle kunna ändra det, och det svämmade
> över i en del andra ändringar av poll-utseendet.
>
> Bifogad är en patch som blev resultatet, ett förslag till ny poll.
> Kommentarer?

Det är visserligen en förbättring i och med att bilderna är borttagna,
men jag tycker det känns lite fel upplagt med två olika knappar för
röstning och resultat nu. Sen borde knappen följa övriga knappars
utseende (enligt css), men det är bara en detalj.

Röster: och Kommentarer: blev mycket bättre.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/