Re: [Gnuheter-dev] wordlinks i comments & pollcomments

From: Ulf Harnhammar
Subject: Re: [Gnuheter-dev] wordlinks i comments & pollcomments
Date: Fri, 1 Nov 2002 00:59:09 +0100 (CET)

On Fri, 1 Nov 2002, Aron Boström wrote:

> Menar du detta?

Ja. Jag fick den till sist, långt efter att jag committat.

> Tycker den är rätt slö på att komma ut med sådan info, liksom denna maillista
> är emellanåt.

Ja, något är skumt. Överbelastade servrar? GNU-hippies skägg som fastnar i
nätverkskablarna i serverrummet?

ObGnuheter: Ska man ha dokumentation om t ex wordlinks på en speciell
dokumentationssida, eller ska man försöka få in sådan information på de
sidor där den är aktuell? Hittills har ju systemet använt metod 2, men det
är väl inte så skalbart.

// Ulf