[Gnuheter-dev] wordlinks

From: Patrik Wallstrom
Subject: [Gnuheter-dev] wordlinks
Date: Wed, 18 Sep 2002 17:36:34 +0200

Ju mer jag funderar på wordlinks desto mer vill jag att de fungerar
som i en vanlig wiki, dvs, renderingen ska ske vid visningen. Det har
flera fördelar. Man kan nämligen särskilja utseendet på dem från
vanliga länkar genom att smyga in stylesheet-ändringar och liknande i
efterhand. Istället för understrykning kan man ha en liten box eller
ändra bakgrunden, så att man vet vad det är för typ av länk. Dessa kan
skilja mellan länker till olika ställen också.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956