Re: [Gnuheter-dev] t/D/he ader: buggfix plus länk

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] t/D/he ader: buggfix plus länk
Date: Wed, 21 Aug 2002 08:50:15 +0200

On Tue, 20 Aug 2002, Lars-Erik Stenholm wrote:

> :-) Jag började precis att undersöka detta. Jag trodde att det var jag
> som hade haft sönder något. Stort tack Ulf.
>
> Jag tycker i och för sig precis som André att det borde vara ok att
> posta fler än ett dagboksinlägg per dag. Det värsta som kan hända är att
> någon elaking reggar ett konto och "floodar" siten med dagboksinlägg.
> Eller har jag missat någon annan viktig anledning till begränsningen?

Jag ägnade inte såå mycket tid åt att tänka igenom spärren, men ett
inlägg per dag tycker jag är ok i just dagboksfunktionen, men det kan
ju som sagt vara konfigurerbart. Om det sker inlägg oftare kommer det
att likna mer ett forum än dagbok, men det verkar ju finnas folk som
vill ha forum också.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-709580442