[Gnuheter-dev] [Fwd: Placering av "kommentera" på Gnuheter]

From: Patrik Wallstrom
Subject: [Gnuheter-dev] [Fwd: Placering av "kommentera" på Gnuheter]
Date: 02 Aug 2002 10:10:47 +0200

-----Forwarded Message-----

From: Joachim Strömbergson <address@hidden>
To: Patrik Wallstrom <address@hidden>
Subject: Placering av "kommentera" på Gnuheter
Date: 02 Aug 2002 09:58:16 +0200

Aloha!

Får man komma med ett GUI/MMI-förslag till Gnuheter?

När jag vill kommentera en artikel får jag alltid leta efter knappen
"kommentera".

Skälet till detta är att knappen sitter i en separat ruta märkt "relaterade
länkar". Dessutom sitter knappen under rubriken "Mest lästa arikel". Jag kan
inte låta bli att tolka det som att jag här får möjlighet att kommentera den
mest lästa artikeln, inte artikeln jag precis har läst.

Jag skulle vilja föreslå att du flyttar "Kommentera"-knappen så att den sitter
   relativt väl synligt i samma ruta som själva artikeln. Exempelvis direkt
under artikeln.

Bara ett förslag.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-709580442