Re: [Gnuheter-dev] jcexport.php

From: Jorgen Cederlof
Subject: Re: [Gnuheter-dev] jcexport.php
Date: Sun, 23 Jun 2002 20:49:52 +0200

On Sun, Jun 23, 2002 at 20:10:47 +0200, Patrik Wallstrom wrote:

> Det där såg juste ut, jag provar att lägga upp den.

Perfa. Jag ska prova. Nu kommer jag att kunna banta importscripten
rejält. Det kommer säkert att behövas lite justeringar framöver, men
än så länge ser det bra ut.

> address@hidden har haft lite tankar om att göra news-gateway till
> Gnuheter, har du någon erfarenhet av sånt? Du känner väl honom
> säkert. :)

Visst, Cardell har jag träffat några gånger. Tyvärr har jag ingen
speciell erfarenhet av news-servrar, men om jag inte minns fel så är
det mc som har hackat ihop mail-till-news-gatewayen vi kör på jobbet.
Om nu någon tänkte göra det så vore det kanske bra om han
använde/byggde vidare på mitt php-program, så blir det både mindre att
underhålla och enhetligare utseende på alla exporter.

    Jörgen