Re: [elmo-users] Elmo 1.0.1

From: Dawid Duda
Subject: Re: [elmo-users] Elmo 1.0.1
Date: Fri, 02 Jan 2004 09:20:21 +0100

rzyjontko wrote:

3. Procmail.
------------

Zrobiłem obsługę rozdzielania ściąganych listów do skrzynek.  Trzeba
sobie zdefiniować regułki.  Wszystko jest dokładnie tak, jak to
opisywałem już dość dawno temu.  Oto regułka dla elmo-users-pl:

rule elmo-devel-pl {
  Jesli SUBJECT zawiera '[elmo-users-pl]' to przenies do elmo-users.
}

Jeśli zamiast pojedynczych cudzysłowów - użyjemy podwójnych - to
będzie to potraktowane jako wyrażenie regularne, do którego musi
pasować dany nagłówek (na razie TO, SUBJECT i FROM).  Jeśli macie
pomysł na inny nagłówek, to dajcie znać.

Na pewno CC i BCC. Niektore programy obsluguja Age in Days, ale nie wiem czy to ma sens...
Fajnie byloby miec AND i OR na regulkach. Cos w rodzaju:

rule elmo-devel-pl {
  Jesli
        TO zawiera 'address@hidden' lub
        CC zawiera 'address@hidden'
  to przenies do foo.
}

Mozilla ma specjalny "naglowek" o nazwie 'To or Cc', bardzo wygodny, nie trzeba tego samego dwa razy pisac.

--
Dawid Duda
address@hidden