[elmo-users] Długo się nie odzywałem...

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] Długo się nie odzywałem...
Date: Mon, 03 Nov 2003 17:58:54 +0100

No i dzisiaj postanowiłem pokazać co już jest zrobione.  Najpierw
zrobiłem merge'a na starej gałęzi.  Zastanawiam się jeszcze nad
złożeniem 0.8.4.  Nie da się ukryć, że elmo ma na tym etapie mnóstwo
niepoprawionych błędów.

Tymczasem można już wypróbować nowy interfejs ściągająć elmo z gałęzi
rzyj-0-8-4.  Zaznaczam jednak, że ta wersja nie nadaje się do
używania.  Nawet ten list wysyłam ze starej wersji elmo.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/