[elmo-users] do rzyja

From: Szymon
Subject: [elmo-users] do rzyja
Date: Wed, 08 Oct 2003 20:06:40 +0200

Po namyśle doszedłem do wniosku że niepotrzebnie
na Ciebie naskoczyłem.

Chyba jednak nie powinienem bawić się kodem.  Jestem zbyt zakręcony; w
ramach ,,przetestowania'' samego siebie mam do Ciebie prośbę, wzkaż mi,
gdzie w zwalniana jest pamięć która rezerwowana jest w pliku(*)
`rchtype.c' w funkcji `chstrdup' (u mnie linia 112). Musi gdzieś być bo
elmo bardzo nie cieknie a ja nie widzę gdzie :( (gdzie jest zwalniana
pamięć, a nie gdzie program przecieka) -- demencja starcza, czy co ?

(*):
static chtype *
chstrdup (char *txt, int len)
{
  chtype *result = xmalloc ((len + 1) * sizeof (chtype));
  copy_string (result, txt);
  return result;
}

pozdrawiam, sb