Re: [elmo-users] pomocy!

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] pomocy!
Date: Sun, 28 Sep 2003 22:04:19 +0200

Bazyli Zygan napisał:

> Najbardziej mnie interesuje obsługa gpg, bo na nią czekam od dawna.
> Musimy tylko uzgodnić jakie funkcje interfejsowe są potrzebne.
> Na pewno funkcja która koduje i dekoduje bufor i go zwraca.
> Ale sa ptorzebne jeszcze takie rzeczy jak listowanie wpisów kluczy
> i chociażby wybieranie odpowiedniego klucza do zakodowania listu, prawda?

Jak już napisałem w pierwszym liście tego wątku.  Spróbuj zmusić gpg
do poprawnego zweryfikowania swojego podpisu na liście wysłanym z
mutta.  Wybierz sobie ten list z maildira i ręcznie przerób tak, żebyś
po podaniu do gpg dowiedział się, że podpis jest poprawny.  Jak już do
tego dojdziesz (pomoże Ci w tym RFC), to będziemy mogli rozmawiać o
jakiejkolwiek specyfikacji funkcji.