[elmo-users] ciupraweczka

From: Szymon
Subject: [elmo-users] ciupraweczka
Date: Tue, 23 Sep 2003 17:22:33 +0200

Witam.

W maju (lub czerwcu, nie pamiętam) prosiłem Rzyja coby uregulować sprawę
przewijania listu. Chyba zapomniał bo w snapszocie który dziś dostałem
od Krzysztofa nadal nie jest to zrobione (fakt że to duperele).

Więc pozmieniałem. Nie rzutowałem na int, jak było powyżej w kodzie bo
nie wiem, co i po co.

poniżej diff(mailreader.c (diff jest z tego snapa od Krzysztofa)):

250a251,253
>   if (curr_line == 0)
>     return;

263c266,271
<   curr_line += LINES - 2;
---
>   if (curr_line == mail_lines->count - LINES + 2)
>     return;
>   if (mail_lines->count - LINES - LINES + 4 - curr_line <= 0)
>     curr_line = mail_lines->count - LINES + 2;
>   else curr_line += LINES - 2;

274a283,284
>   if (curr_line == 0)
>     return;
286a297,298
>   if (curr_line == mail_lines->count - LINES + 2)
>     return;

znaczy się pierwszy kawałek jest z funkcji `mailreader_page_up'
drugi z `mailreader_page_down'
trzeci z `mailreader_top'
czwarty z `mailreader_bottom'

Prosiłbym o dodanie tego.