Re: [elmo-users] zapomnia�em napisa� �e moje elm o jest z 10wrz

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] zapomnia³em napisaæ ¿e moje elm o jest z 10wrz
Date: Mon, 22 Sep 2003 20:42:58 +0200

On Mon, 22 Sep 2003 19:46:43 +0200, Szymon wrote:
> przy okazji odkryłem coś dziwnego: napisałem ,,elmo'', a doszło
> ,,elm o''. Zrestartuję program i spróbuję jeszcze raz...

Prawda, też to zauważyłem, że czasami wysyłając maila do tematu "wkradała"
się spacja, pomimo że wysyłałem bez spacji. Nie wiem czy to wina elmo -
czy serwera poczty. Testowałem to nawet - próbując wysyłać drugi raz ten
sam email, albo email z tym samym tematem, jednak nic z tego nie wyszło,
bo maile wysłane powtórnie dochodziły już normalne. Czasami się to zdarza,
czasami nie.

ps.
Czy da się zupełnie wyłączyć dodawanie sygnaturki? Bo chyba w tej chwili,
albo mamy taką jak ja teraz, albo swoją - własnorecznie zdefiniowaną.
Możliwość wyłączenia sygnaturki by się przydała.

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
Elmo: A MUA that sucks much less.