Re: [elmo-users] problem z wys�aniem poczty z konta o2.pl

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] problem z wys³aniem poczty z konta o2.pl
Date: Sat, 20 Sep 2003 18:22:49 +0200

On Sat, 20 Sep 2003 17:54:07 +0200, rzyjontko wrote:
> Zaraz sobie założę konto na o2.pl, żeby to sprawdzić.  Niestety jeśli
> connect się nie powiódł, to znaczy, że serwer nie odpowiada na tym
> porcie.  Sprawdź, czy Sylpheed nie ma ustawionego innego portu do tego
> połączenia, albo czy nie wymagają SSLa.

Ech, spoko już się sprawa wyjaśniła... zrobiłem głupi błąd w konfiguracji
i do smtp_acc podałem hosta pop3.o2.pl zamiast smtp.o2.pl... Przepraszam
za zamieszanie.

> Ale to jest bardzo ciekawe.  Będę teraz przerabiał całą obsługę sieci,
> żeby można było dodać imapa i ssla.  Najczęściej komunikat jest
> jednowierszowy i można go wyświetlić na dole, ale taki musi zostać
> wyświetlony w inny sposób.

Ten błąd otrzymałem w wiadomości zwrotnej z wp.pl, która mówiła o nie
dostarczeniu poczty do elmo-users. Szymon ztcw też ma takie problemy,

cała wiadomość jest tutaj:
http://gibas.org/sdas/elmo/bugs/1063915390.12973.gibas:2,LS.gz

Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...