Re: [elmo-users] problem z wysłaniem poczty z konta o2.pl

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] problem z wysłaniem poczty z konta o2.pl
Date: Sat, 20 Sep 2003 17:54:07 +0200

Krzysztof Gibas napisał:

> connect: Połączenie odrzucone
>
> i koniec. Wiem, że to raczej mało. Sylpheed w mniej więcej tym samym czasie,
> potarfi wysłać pocztę - co raczej wyklucza błąd serwera. Taka sytuacja jest
> już od paru dni - możliwe, że wcześniej też nie działało, ja dopieero od
> paru dni to testuje.

Zaraz sobie założę konto na o2.pl, żeby to sprawdzić.  Niestety jeśli
connect się nie powiódł, to znaczy, że serwer nie odpowiada na tym
porcie.  Sprawdź, czy Sylpheed nie ma ustawionego innego portu do tego
połączenia, albo czy nie wymagają SSLa.

> 550-The initial connection, or a HELO or MAIL FROM:<> command was
> 550-rejected. Refusing MAIL FROM:<> does not help fight spam, disregards
> 550-RFC requirements, and stops you from receiving standard bounce
> 550-messages. This host does not accept mail from domains whose servers
> 550-refuse bounces.
> 550 Sender verify failed
> Giving up on 199.232.76.166.

Ale to jest bardzo ciekawe.  Będę teraz przerabiał całą obsługę sieci,
żeby można było dodać imapa i ssla.  Najczęściej komunikat jest
jednowierszowy i można go wyświetlić na dole, ale taki musi zostać
wyświetlony w inny sposób.

> chyba rzyjontko miałeś rację - wp.pl ssie. :)

No cóż.  WP chodzi zdaje się na Linuksach i przynoszą taki
wstyd... Wszystko zależy od ludzi i ich głupich decyzji.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/