[elmo-users] problem z wys³aniem poczty z konta o2.pl

From: Krzysztof Gibas
Subject: [elmo-users] problem z wys³aniem poczty z konta o2.pl
Date: Sat, 20 Sep 2003 15:23:07 +0200

Cześć,
nie mogę wysłać poczty z konta na serwerze o2.pl. Podczas próby wysłania
elmo pokazuje tylko czerwony napis:

connect: Połączenie odrzucone

i koniec. Wiem, że to raczej mało. Sylpheed w mniej więcej tym samym czasie,
potarfi wysłać pocztę - co raczej wyklucza błąd serwera. Taka sytuacja jest
już od paru dni - możliwe, że wcześniej też nie działało, ja dopieero od
paru dni to testuje.

ps.
zmieniłem adres email. Z konta wp.pl od paru dni nie można wysłać poczty na
elmo-users, ponieważ serwer pocztowy nongnu.org twierdzi że:

Remote host said: 550-Callback setup failed while verifying <duparyba (at) wp
(dot) pl>
550-(result of an earlier callout reused).
550-The initial connection, or a HELO or MAIL FROM:<> command was
550-rejected. Refusing MAIL FROM:<> does not help fight spam, disregards
550-RFC requirements, and stops you from receiving standard bounce
550-messages. This host does not accept mail from domains whose servers
550-refuse bounces.
550 Sender verify failed
Giving up on 199.232.76.166.

chyba rzyjontko miałeś rację - wp.pl ssie. :)

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...