[elmo-users] CVS

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] CVS
Date: Fri, 19 Sep 2003 18:57:12 +0200

Właśnie commituję cofnięcie zmian we wszystkich plikach, które
zmieniłem przez ostatnie 2 dni.  Zostawiłem tylko drobiazgowe zmiany.
Co prawda niektóre commity wcale nie były złe, ale spowodowały
drastyczny spadek stabilności programu.

Dzisiaj nie będę już nic robił, pora odpocząć.  Natomiast jutro
stworzę osobną gałąź - eksperymentalną.  Do gałęzi "stabilnej" dołożę
poprawki, które nie wpłyną na ogólną architekturę elmo.  I tak będę
już postępował zawsze.  Zmiany, które wymagają natychmiastowej
ingerencji i nie angażują zmiany architektury elmo będą nanoszone do
gałęzi stabilnej, aby można było z niej ściągać działający program.
Druga gałąź będzie zawierała potencjalnie niestabilny kod, którego nie
należy używać na swojej skrzynce pocztowej (lepiej na jej kopii).  Co
jakiś czas będę merge'ował z obydwu gałęzi.

Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie, jakie spowodowałem.  Mam
nadzieję, że nikt nie poniósł żadnych szkód na skutek działania elmo w
ostatnich dniach.