Re: [elmo-users] Elmo jest bezbłędne (?)

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Elmo jest bezbłędne (?)
Date: Mon, 15 Sep 2003 22:43:23 +0200

Krzysztof Gibas napisał:

> Wielkie dzięki. Jeszcze dwóch rzeczy mi brakuje, dość mocno:
>
> - automatycznego sprawdzania (np. co 5 minut) zawartości skrzynek,
>   oraz w razie, gdyby była jakaś poczta - ściągania wszystkich maili.

Zaraz dodam do TODO.

> - oraz filtrowania poczty po polach from, to, subject... Chodzi o
>   to, abym mógł sobie jedną regułką skierować wszystkie maile z
>   elmo-users do odpowiedniej skrzynki. Przydatna opcja i pomaga
>   zachować porządek.

Kiedyś dyskutowaliśmy na ten temat, aby zrobić to lepiej i niż w
procmailu, ale to nie jest takie proste.  Poza tym wymyśliłem taką
ogólną metodę, która pozwoli "programować" elmo.  Ale muszę na to mieć
kilka dni wolnego.  Ważniejsze wydają mi się teraz: sieć (w tym
obsługa SSL), mime (w tym utf-8) oraz rozgrzebany read.

> Czy skrypt src/funex.py jest potrzebny jeszcze? Po moich ostatnich
> poprawkach wydaje się, że nawet działa, jednak nie jest nigdzie
> wykorzystywany. Jak nie jest potrzebny to chyba można go wywalić, a
> jak siÄ™ przydaje to warto go dopisac do jakiegoÅ› Makefile-a. Co o
> tym myślicie?

Tego ja nie wiem.  Artur kiedyś chyba kombinował, żeby automatycznie
dodawać opisy funkcji do README, ale nie wiem, czy to działa.