Re: [elmo-users] Elmo jest bezb��dne (?)

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] Elmo jest bezbłędne (?)
Date: Mon, 15 Sep 2003 22:35:29 +0200

On Mon, 15 Sep 2003 21:36:28 +0200, rzyjontko wrote:

> Hm... problem polega na tym, że ta funkcja _ma_ nadpisywać.  Jak
> chcesz sobie obejrzeć tabele, to użyj funkcji bayes_dump_tables_txt,
> to będzie czytelniejszy zrzut, a funkcja pyta o istniejący plik.

Ok, rozumiem. Więc niechaj tak będzie.

> Ja też lubię.  Już mnie to zaczynało drażnić.  Dzisiaj już chyba nie
> dam rady, ale to będzie zrobione.

Wielkie dzięki. Jeszcze dwóch rzeczy mi brakuje, dość mocno:

- automatycznego sprawdzania (np. co 5 minut) zawartości skrzynek, oraz w
razie, gdyby była
  jakaś poczta - ściągania wszystkich maili.
- oraz filtrowania poczty po polach from, to, subject... Chodzi o to, abym mógł
sobie
  jedną regułką skierować wszystkie maile z elmo-users do odpowiedniej
skrzynki. Przydatna
  opcja i pomaga zachować porządek.

Czy skrypt src/funex.py jest potrzebny jeszcze? Po moich ostatnich poprawkach
wydaje siÄ™, ĹĽe
nawet działa, jednak nie jest nigdzie wykorzystywany. Jak nie jest potrzebny to
chyba moĹĽna
go wywalić, a jak się przydaje to warto go dopisac do jakiegoś Makefile-a. Co o
tym myślicie?

Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...