Re: [elmo-users] Elmo jest bezbłędne (?)

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Elmo jest bezbłędne (?)
Date: Mon, 15 Sep 2003 21:36:28 +0200

Krzysztof Gibas napisał:

> Ja tam dzień w dzień używam elmo. Działa super. Naprawde. Wystawiłem
> paczę elmo na linuxpackages.net i od 8.09.2003 do dzisiaj było 111
> pobrań, więc chyba nie tak źle. Niestety już nie ma linku na stronie
> głównej, więc pewnie dużo ten wynik się nie zmieni. Do następnej
> wersji oczywiście... :)

Ja staram się umieszczać cały czas coś na freshmeat'cie, bo to moim
zdaniem najbardziej zwiększa zainteresowanie programem.  Dodałem też
elmo do icewalkers.com.

> - po wywołaniu f-cji bayes_dump_tables nie jest sprawdzane czy plik do
>   którego chcemy zapisać istnieje. Można sobie w łatwy sposób nadpisać dane.

Hm... problem polega na tym, że ta funkcja _ma_ nadpisywać.  Jak
chcesz sobie obejrzeć tabele, to użyj funkcji bayes_dump_tables_txt,
to będzie czytelniejszy zrzut, a funkcja pyta o istniejący plik.

> - http://savannah.nongnu.org/bugs/?func=detailbug&bug_id=5194&group_id=2634
> - http://savannah.nongnu.org/bugs/?func=detailbug&bug_id=5197&group_id=2634

Zaraz spojrzÄ™.

> - future: fajnie by było gdyby w oknie wysyłania wiadomości była f-cja
>   sender_change_to() lub podobna, która pozwalałaby zmienić adres
>   odbiorcy emaila.

Oczywiście.  Postaram się to zrobić jeszcze dzisiaj.

> - future: w tej chwili elmo, przy braku ustawionej zmiennej editor,
>   wybiera automatyczie edytor 'jed'. Chyba lepiej by było, gdyby
>   elmo pobierał nazwę w takiej sytuacji ze zmiennej $EDITOR, a w
>   razie braku tej zmiennej pytał, o podanie edytora do pisania
>   maili.

Jasne.  Też się postaram od razu zrobić.

> - future: w oknie przeglądania wiadomości pokazywanie miejsca gdzie
>   siÄ™ znajdujemy w procentach, lub w liniach. Jest to przydatne przy
>   długich wiadomościach.

OK.

> - future: czy nie dałoby rady, aby podczas czytania maila
>   wyświetlała się cała linijka z czytnikiem/wersją i innymi
>   drobiazgami? Po prostu wszytsko co jest po "User-Agent:",
>   "X-Mailer:" Lubie widzieć takie informacje.

Ja też lubię.  Już mnie to zaczynało drażnić.  Dzisiaj już chyba nie
dam rady, ale to będzie zrobione.