[elmo-users] hasłowanie przy pomocy metod plain i login

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] hasłowanie przy pomocy metod plain i login
Date: Tue, 09 Sep 2003 22:44:11 +0200

Właśnie zrobiłem commita, który dodaje metody plain i login do
autoryzacji sesji połączenia z serwerem smtp.  Elmo próbuje metody
zgodnie z kolejnością: cram-md5, plain, login czyli (moim zdaniem) od
bezpiecznej (choć co to za bezpieczeństwo jak się hasło wysyła podczas
sesji z pop3) przez niebezpiecznÄ…, po kompletny "brain-damage".

Testowałem wszystkie 3 i powinny działać.  Ale.... moduły sieciowe są
do przepisania więc nie zdziwcie się, jeśli oprócz komunikatu, że
podaliście złe hasło wyświetli się jeszcze jakiś tajemniczy
komunikat.  Ja sam długo nie mogłem dojść dlaczego nie przyjmuje mi
hasła na onecie.  Dopiero podczas debuggowania okazało się, że
hasłowanie smtp trzeba sobie najpierw włączyć (łaskę robią czy co?).