Re: [elmo-users] Błędy w elmo

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Błędy w elmo
Date: Tue, 09 Sep 2003 20:58:27 +0200

rzyjontko napisał:

> Chcę Was ostrzec o pewnych błędach występujących w najnowszej wersji
> elmo.  Błąd występuje prawdopodobnie we wszystkich dotychczasowych
> wersjach elmo.  Dotyczy on adresów dodawanych do książki adresowej z
> okna z treścią listu.  Takie dodanie adresu prowadzi do niespójności
> pliku z cache'em skrzynki.  Może się to objawić pojawieniem się
> nieprawdziwego adresu w danych listu, bądź do naruszenia ochrony
> pamięci.  W takiej sytuacji należy usunąć plik z cache'em.

Znalazłem burola.  Właśnie się zastanawiam jak go naprawić i jeszcze
dzisiaj powinienem commitnąć poprawione pliki.

Przy okazji chciałem wspomnieć o paru sprawach mniej związanych z
programem.

Po pierwsze są nowe screenshoty na stronie, ale nie miałem pomysłu do
opisów.  Jeśli ktoś miałby wenę, to podsyłajcie.

Po drugie (choć nie na 100% pewne) będą już działać snapshoty.
Tarball z 0.8.2 chociaż zawiera smtp-auth, to nie zawiera nowego
elmoconf.pl, który pyta o hasło.  Sorki Krzysiek, ale zrobiłeś commita
dosłownie 5 minut po tym, jak wrzuciłem paczkę na serwery i nie
chciało mi się już tego uwzględniać.

To tyle na razie.