ODP: Re: [elmo-users] timeout przy pobieraniu maili

From: rzyjontko
Subject: ODP: Re: [elmo-users] timeout przy pobieraniu maili
Date: Sun, 03 Aug 2003 22:17:59 +0100

> Teoria z timeoutem jest bardzo prawdopodobna, ale termin naprawy
> gdzieś początek października, jak już będę miał cywilizowany
> dostęp do
> sieci.

Mam taką propozycję.  Ja mam bardzo krótką pamięć i z pewnością
zapomnę, że takie coś jest.  Chciałem więc zaproponować zgłaszanie
błędów przy pomocy tego formularza:
  http://savannah.nongnu.org/bugs/?func=addbug&group=elmo

Może to się wydaje niedorzeczne, ale pomoże mi pamiętać co jest jeszcze
do zrobienia, a Wy będziecie informowani o postępach z błędami.
Najważniejsze jednak jest to, że ja nie zapomnę o takim błędzie.

rzyjontko