Re: ODP: [elmo-users] core_przy_dziwnym_formacie_wy=B6wietlania_rozmiaru

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: ODP: [elmo-users] core_przy_dziwnym_formacie_wy=B6wietlania_rozmiaru_maila
Date: Tue, 29 Jul 2003 22:44:44 +0200

On Tue, 29 Jul 2003 09:46:31 +0100, rzyjontko wrote:

> Jasne.  Muszę to poprawić.  Problem też się pojawi przy wpisywaniu
> adresów, do których ma być wysłany list.  Jeśli ich długość przekroczy
> szerokość ekranu, to mogą się przestać wyświetlać.  Postarm się
> poprawić jedno i drugie.

Dzieki!

jeszcze tylko jedna sprawa przychodzi mi do głowy, przykładowo w inbox-ie,
nie wyświetla się imię nadawcy maila, jeżeli w polu 'From: ' jest podany
tylko adres email.

np. tak:
From: address@hidden

efekt? http://sdas.eu.org/~gibas/elmo/bugs/screen.png   (~60kb)

problem dotyczy wszystkich skrzynek. Wydaje mi się, że wcześniej w takim
wypadku wyświetlał się adres email.

o. jeszcze jedna rzecz :) a więc, czy dałoby się zrobić, aby maile, które są
zapisywane w skrzynce 'drafts' miały ustawioną datę, zgodną z czasem pisania?
Chyba jest tak dlatego, że w takich mailach w nagłówku nie jest dopisywana
linijka z datą, a elmo podczas wyświetlania w takim wypadku wypisuje po
prostu: sty 01

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...